Veelgestelde vragen
Op deze site hopen we zoveel mogelijk van je vragen te beantwoorden. Heb je een andere vraag die hier niet tussen staat? Neem dan direct contact op met ons. Wij helpen je graag verder.
Nee, dat is niet nodig. Nadat je hebt gereageerd, nemen wij altijd eerst telefonisch contact met je op, waarbij je kunt aangeven dat je andere vacatures ook interessant vindt. In het persoonlijk gesprek gaan we dieper in op jouw wensen en de mogelijkheden, waardoor mogelijk ook andere kansen aan bod kunnen komen.
Jazeker! Het aanbod van vacatures verandert dagelijks. Als je bij ons bent ingeschreven, benaderen wij jou actief, als er zich een passende vacature voordoet. Voordat we een vacature op de website plaatsen, zullen we eerst de kandidaten benaderen die zich bij ons hebben ingeschreven.
Fijn dat je weer beter bent! Geef dit zo snel mogelijk telefonisch aan ons door, zodat we je weer kunnen inplannen op mooie diensten. Ben je gedeeltelijk beter? Bel ons, zodat we samen de mogelijkheden kunnen doornemen.
Heel vervelend als je ziek bent. Het is erg belangrijk dat je de ziekmelding op de juiste manier meldt:
- Geef je ziekmelding zo snel mogelijk door bij je contactpersoon van de opdrachtgever waar je staat ingepland.
- Geef je ziekmelding door aan Flo Zorgprofessionals via het nummer: 06 51 70 18 84
Ziekmeldingen worden alleen telefonisch aangenomen en niet via mail en/of whatsapp. Bij geen gehoor spreek je duidelijk de voicemail in. Wij zullen dan telefonisch contact met je opnemen.
Na ieder kalenderjaar ontvang je een jaaropgave met een overzicht van je totale (fiscale) loon, premies en belasting.
Na elke salarisverwerking (wekelijks) ontvang je een salarisstrook.
Je wordt per week betaald, je krijgt dan een week na de week die je gewerkt hebt uitbetaald. Over het algemeen vinden de betalingen plaats aan het einde van de week.
Je vakantiegeld wordt uitbetaald bij je salarisbetaling van mei of juni.
Om als zzp’er aan de slag te gaan via Flo Zorgprofessionals vragen wij jou om de volgende stukken aan te leveren:
- inschrijving KvK nummer
- btw-vrijstelling of je btw-nummer
- een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) – niet ouder dan zes maanden
- een geldige inschrijving in het BIG-Register (vanaf niveau 4)
- alle relevante diploma’s
- bekwaamheidscertificaten
- kopie polis en betaalbewijs van bedrijfs- en/of beroepsaansprakelijkheidsverzekering
- bewijs van aansluiting bij een erkend geschillencommissie
Daarnaast controleren we uiteraard je identiteitsbewijs.
Voor de verwerking van jouw ziekmelding hebben we onderstaande informatie nodig.
- je naam en geboortedatum
- het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent
- het adres waar je verblijft
- is er sprake van een (bedrijfs-)ongeval?
- wanneer denk je weer (deels) te kunnen werken?
- val je onder een vangnetbepaling?
Het referentieonderzoek is een vast onderdeel van onze selectie.